İçeriğe geç

Alo 170 Neler Şikayet Edilir

ALO 170 hangi konularda yardımcı oluyor?

ÇSGB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatı hakkında her türlü bilgiye ALO 170’i arayarak ulaşabilirsiniz.

ALO 170 e ne şikayet edilir?

Çalışanlar, işverenleri adına Çalışma Bakanlığı’na bildirimlerini/şikayetlerini ALO 170 ve www.alo170.gov.tr ​​internet adresi aracılığıyla iletmektedirler.

ALO 170 neye bakıyor?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Sigortalar Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

ALO 170 hangi sorular sorulur?

Alo 170’i arayanlar çeyiz, emzirme ve cenaze yardımı ile ilgili sorulardan emeklilik miktarları ve kesintilerine, ne zaman emekli olunacağından işsizlik sigortası şartları ve miktarlarına, kaç ay işsizlik yardımı alınabileceğine, iş başvurularından kıdem ve ihbar tazminatı, ücret, fazla mesai talepleri ve faizlerine kadar her konuda bilgiye ulaşabiliyor…

170 i arayınca ne olur?

ALO 170 hattını aradığınızda, işlemin hızı için kimliğinizin yanınızda olması önemlidir. ALO 170 hattını aradığınızda, adınıza bir başvuru oluşturulacak ve bir başvuru takip numarası atanacaktır. Başvurunuzun iki gün içinde tamamlanması bekleniyor.

İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

Şikayet taleplerinde kimlik ve iletişim bilgileri gizlenemez.

ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

Şikayet için nereyi aramalıyım?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.

170 numara ne işe yarıyor?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”

ALO 170 özel mi devlet mi?

Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın bilgi telefonu olarak hizmet vermektedir.

Işveren nereye şikayet edilir?

Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim? Çalıştığınız kurum size iş hukukuna aykırı bir şekilde davranıyorsa ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikayette bulunabilirsiniz.

Isimsiz ihbar kabul edilir mi?

Madde 1/a: “Ad, soyad veya adres bulunmayan, imzası bulunmayan, konusu belli olmayan veya yargı mercilerinin görevine girmeyen dilekçelere cevap verilmez.”

170 ihbar hattı ne işe yarar?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.

İhbar asılsız çıkarsa ne olur?

İşlenmediğini bildiği bir suçu, işlenmiş gibi yetkili makamlara ihbar eden veya bir soruşturmanın kolaylaştırılması amacıyla işlenmemiş bir suç hakkında delil veya emare uyduran kimse üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.

ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

Sgk’dan nasıl bilgi alabilirim?

Kullanıcılar, SGK web sitesindeki “E-SGK/SMS Bilgileri” butonunun altındaki “Bilgi Girişi ve Güncelleme” seçeneği üzerinden SMS hizmetlerine kaydolmalıdır. İletişim ve kişisel bilgilerini SSI veri tabanına giren işverenler, katılımcılar ve yararlanıcılar, hizmetin sonuçları hakkında ücretsiz olarak SMS yoluyla bilgilendirilecektir.

170 nolu telefon hangi kuruma ait?

Sosyal Sigorta KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170”

Işçi şikayetleri nereye yapılır?

Sigortasız çalışanlar için işyerinde çalışma sırasında başvuru/şikayetler için ilk başvuru noktası Sosyal Sigortalar Kurumu il müdürlükleri veya merkez müdürlükleridir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir